Investeringen

Stegman

september 2021

Website

www.stegman.nl

Hoofdkantoor

Schagen

Branche

Gifting

Omvang

20 werknemers

Over Stegman

Stegman is een echt familiebedrijf en begon bijna dertig jaar geleden als bedrijf in de verkopen van kerstpakketten en relatiegeschenken. Inmiddels haalt het bedrijf een groot deel van zijn omzet uit zijn onlinegeschenkenplatform met de naam 'Persoonlijke Noot'. Door haar uitgebreide assortiment, meer dan 12.000 food en non-food producten, diensten op vlak van traditionele pakketten, Persoonlijke Noot en innovatieve concepten kan zij haar opdrachtgevers steeds weer verrassen. Dit wordt gerealiseerd door middel van innovatieve en originele geschenken qua vorm en inhoud om de waardering richting medewerkers kenbaar te maken. Zo is de klant altijd verzekerd van een persoonlijk, verrassend en passend geschenk. De diensten van Stegman zijn niet onopgemerkt gebleven: inmiddels mag het familiebedrijf zich tot de drie grootste leveranciers van geschenkpakketten voor medewerkers in Nederland rekenen.

Investering Stegman

september 2021

Sterk fundament is gelegd voor de toekomst

Stegman is bijna 30 jaar geleden opgericht door de moeder van Eveline Bakker, Irene Stegman. Het bedrijf is begonnen als tradiotioneel kerstpakketten leverancier voor medewerkers van bedrijven. Eveline Bakker is al vroeg samen met haar moeder aan het bedrijf gaan bouwen en heeft Stegman uiteindelijk overgenomen met haar echgenoot Jerry Bakker. Samen met het team van Stegman hebben zij een sterk platform gebouwd dat onderscheidend en flexibel inzetbaar is. Door vroeg in te spelen op digitalisering waren zij één van de eerste in Nederland met een online keuze concept, www.persoonlijkenoot.nl. Via hun expertise in gifting en dit platform verschuift het accent steeds meer naar beloning van medewerkers door het jaar heen. Door deze strategische benadering heeft Stegman prachtige klanten geaqcquireerd en is er een sterk fundament gelegd voor de toekomst. De komende jaren zal nog meer worden ingezet op de online positionering en het aanboren van aanpalende en nieuwe markten. De groei zal zowel autonoom als door een Buy & Build strategie worden gerealiseerd.